duminică, 12 august 2012

Palavrageala (2)

      Buunnn,vreau o postare si habar n-am despre ce,asa ca din nou Palavrageala.M-am apucat de citit din nou Harry Potter si Prizonierul din Azkaban.Voi ce mai cititi?Ce ati mai facut?
       Eu acum citeam pe blogul lui Rose despre ploaia de stele ce o sa se desfasoare la noapte.In general iubesc ploaia <3 ,dar ploaia de stele nu-mi place....O ADOR!
      Mie imi plac luna si stelele.Prefer luna in locul soarelui si stelele in locul armatei de nori pufosi.
      As vrea sa ating o stea sau un nor,dar stiu ca nu se poate,cel putin in cazul stelei.Stiu ca m-as arde.
     Dar in privinta norilor,poate nu e imposibil,dar in capul meu de fiecare data cand te apropii de un nor,el fuge departe de tine.Asa mi-m inchipuit mereu.
      Un lucru rau la mine:nu e bine sa raman visatoare!!!!De obicei,aceasta stare trage belele dupa ea,sau dureri de cap.....prefer durerile de cap :D
       Azi imi curge nasul ,probabil ma pandeste o raceala dupa colt :(
       Pfffuui,am zis ca vom vorbii despre diverse chestii si n-am vorbit despre nimic aproape,decat despre dorintele mele irealizabile.Tipic mie <3


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu