sâmbătă, 22 septembrie 2012

Back in my Bookcase#1



Daaa,din nou nou in biblioteca.Daaar.din nou,e-book-uri.N-am mai citit nimic din Cele Noua Vieti ale lui Chloe King,habar n-am ce-i cu mine,dar acum ma apuc sa citesc de unde am ramas.

Am facut rost de Culorile Dragostei *triologie* de Kierstin Gier
Rosu de Rubin (vol.1)
Am auzit ca se face film dupa carte.Si e in curs deocamdata,dar prin 2013 cred ca o sa il putem viziona de pe canapeaua din sufragerie <3
Albastru de Safir (vol.2)
Verde de Smarald (vol.3)



Si,o alta creatie marca Stephanie Meyer,Gazda.Verisoara mea -care are absolut toate cartile lui Stephanie,inafara de asta si lucrul asta o face sa fumege- m-a facut curioasa. 


Mandrie si Prejudecata - Jane Austen
*o curiozitate semnata de Sayuki*


Promit ca imediat cum termin Cele Noua Vieti ale lui Chloe King *mama,ce titlu lung* ii fac recenzie,dar nu stiu de care carte sa ma apuc dupa.Am atatea e-book-uri care,saracele,stau si asteapta la coada.HELP ME,please!
1.Altfel de Ingeri - Lili. St. Crow
2.Rapirea (vol. 2 din Cele Noua Vieti ale lui Chloe King) - Liz Braswell
3.Gazda - Stephanie Meyer
4.Rosu de Rubin ~ Culorile Dragostei (vol.1) - Kierstin Gier
5.Sfidarea ~ Jocurile Foamei (vol.2) - Suzanne Collins
6.Mandrie si Prejudecata - Jane Austen
Pentru Dumnezeu,de care sa ma apuc intai?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu