miercuri, 19 septembrie 2012

Seriale si a 2 a zi:D


   Well,ce faceti,dragi mei?Inainte de plictiseala zilnica,am o rugaminte:Comentati,oameni buni!Vizualizari am o gramada,dar comentarii?0.Fiecare parere ma incurajeaza sau corecteaza -unde am gresit- si conteaza mult pentru mine.
    Ododododo,ma mir ca am reusit ca fiu serioasa atat de mult timp!Mi-a luat ceva sa scriu randurile de mai sus si sa stiti ca sunt sincera.
     Azi,a fost o zii destul de ....obisnuita.Mate,Fizica,Istorie,Info si o ora de Romana *bleach*.La Mate,avem aceeasi profa *directoarea,ioi*,la Fizica avem profa noua,foarte dragutaaaaaaa <3.La Istorie,prof noooooou,da`e super-naspa.De ce?Anul trecut am avut pe unu`,Mihai Nu-Stiu-Cum si era foarte cooooomic.Sa inveti la istorie era o placere,fiindca stia cum sa faca in asa fel incat sa ne placa si sa ne capteze atentia.Profu`care il avem acum e prea exigent.Adica,noua ne tremurau chilotii inca din pauza,din cauza reputatiei pe care o avea.Nu misti un deget,nu incurci nici un cuvant,dar tot ai 4!Si mdeah,abea de ora viitoare ne asculta *slava Domnului* si ne preda,dar azi ne-a intrebat ce stim de anu`trecut si noi *cu tartacutele noastre tanci* am zis in cor:
''Nimic!'''
      Eh,nu prea i-a priit,dar adevarul e cea mai buna varianta,nop?:))Apoi ne-a intrebat cam toti ani marcati in istorie si a ajuns sa scoata foc pe nari fiindca si-a raspuns singur la intrebari.Cam asta era si scopul,stiti?Toata scoala stie de clasa noastra,suntem un dezastru desavarsit:))Adica,avem cele mai mari note,dar nici un profesor de pana acum nu a scapat de la ora fara sa vrea un concediu:))Little angels,little angels!:D Si nu exagerez deloc.Anu`trecut,dupa prima ora de geografie,n-am mai facut ora 2 saptamani fiindca profa era in concediu.Yep,like a boss:)In fine,la Info a promis ca ne da la alta profa si am facut tot cu aia din-ainte *la naiba cu Pascalu`ei!*.Si la Romana,din pacate ,o sa facem cu asta forever:(
       Profa de Romana,profa de Bio si profu`de Muzica formeaza trioul profesorilor pe care ii urasc cel mai tare.Pe profa de Romana fiindca favorizeaza pe unii colegi si mi-a gresit toate notele pe care le-am luat pana acum *wtf,ce-ai femeie cu mine?*.Pe profa de Bio fiindca ma depuncteaza la fiecare test *si nu sunt singura,pe mai toata clasa* daca nu pun un cuvant sau ceva...Adica,daca am scris tot exercitiul,dar am uitat sa mai scriu un cuvant nu mi-l puncteaza deloc.Si la Muzica fiindca *ioi,profu` Ferbinte (asa il cheama,nu l-am poreclit noi:)) )* are prea multe pretentii.Vrea sa straluceasca catedra,apa din galeata sa n-o mai fii folosit nimeni inainte,nici macar o data,bancile sa miroasa a portocale ,sa tacem,sa fim in bancile noastre si multe alte porcarii pe care nu le facem oricum ,hehe.Dar nah,isi impune autoritatea de profesor *pentru pereti si creioane,singurele dispuse sa il asculte*.
       Asaaaaa,ieri am scris tot caietul de vacanta fiindca nu l-am facut in vacanta si trebuia sa-l duc azi,asa ca pana la 11 am scris mai mult decat am scris in toata viata mea.

       Acum,am sa va zic despre niste seriale pe care le-am vazut acum ceva timp sau sunt in curs de vizionare<3
Bine ai venit in Upper East, New York, unde cei bogati incearca sa faca fata relatiilor amoroase, mereu dramatice,si totodata trebuie sa faca cea mai buna alegere privind facultatea. Blair Waldorf impreuna cu prietenele ei Kati Farkas si Isabel Coates, frecventeaza liceul si petrecerile pretentioase, alaturi de parintii lor bogati. Blair este invidiata de adversarele sale, pentru ca se presupune ca ea are o viata perfecta, nu doar pentru ca are un prieten frumos, Nate Archibald, ci pentru ca planuieste sa urmeze facultatea sa de vis, Yale.
In timp ce toata lumea este preocupata de ce facultate va urma, si totodata de anii de liceu, perfecta ei viata este intrerupta de fosta, cea mai buna prietena Serena van der Woodsen, care se intoarce in oras, dupa ce a fost data afara de la internat. Serena reintra in viata sa, si totodata in gratiile lui Nate, prietenul lui, Blair. Cand totul incepe sa se destrame, ea realizeaza ca viata sa nu era tocmai perfecta. Oare, viata in Upper East Side se va schimba, sau se va dezvalui ca cei bogati au aceleasi probleme, ca cei care nu sunt asa bogati (Jenny si Dan Humphrey), si poate ca Jenny si Dan sunt cu mult mai fericiti cu viata lor, mai simpla, si nu plina de exuberanta.





"Green star”. Daca saptamana trecuta ne plangeam de un episod monoton lipsit de o doza de actiune si adrenalina, de aceasta data, pe langa lupte si urmariri primim chiar si un bonus sub forma unor legende Mai.
Ca in orice lume in care exista fiinte supranaturale trebuie sa existe si conducatori. Chiar daca sunt sau nu originali, acestia respecta traditia si fac tot posibilul pentru a-si proteja rasa de pericolele existente sau de cei ce ar putea sa le faca rau. Ca si in cazul vampirilor si varcolacilor reprezentati in ecranizarile din ultima vreme, exista si in serialul nostru un conducator, vestit prin luptele si inteligenta sa. In cazul felinelor hibrid Mai, acest lider este Valentina.
Cum zilele trec si toate lucrurile din viata lui Chloe se schimba, Alek si Jasmine decid ca este timpul ca Unificatoarea sa se intalneasca cu liderul Mai din zona de USA, pentru a afla tot ce doreste despre originile si legendele ce i-au schimbat destinul. O data cu aceasta intalnire secreta, pe care Paul are grija sa o transforme intr-un ritual de sacrificiu pentru amica sa (cum nimeni nu ii spune nimic privind viata secreta a felinelor Mai, acesta vorbeste doar din filme si din carti), Chloe patrunde si in viata celor doi protectori ai sai. De Jasmine, felina care i-a salvat viata in primul episod, aflam ca este chiar fiica conducatoarei, iar rudenia sa cu Alek nu exista, tanarul fiind un orfan pe care Valentina l-a luat in grija dupa drama familiei sale. Daca inainte credea ca dupa aceasta intalnire va putea afla ceva ce i-ar readuce linistea de dinainte, lucrurile nu decurg deloc dupa planurile si dorintele lui Chloe. Valentina ii confirma tinerei ca ea este Unificatoarea asteptata de o intreaga rasa, ea este cea ce ii va salva pe toti de asasinii si atacurile celor din Ordin si ea este cea care isi va trai cele noua vieti pentru a putea readuce binele semenilor sai. Noua vieti de trait, fiecare cu suferinta ei si fiecare moarte mai dureroasa ca precedenta. Aceasta este profetia straveche si trasnmisa din generatie in generatie pana cand o va putea afla si Unificatoarea.

Anatomia lui Grey este un serial castigator al premiilor Emmy si Golden Globe, o drama medicala difuzata la ore de audienta maxima. Serialul se invarte in jurul doctoritei Meredith Grey (Ellen Pompeo), ce a inceput prin a fi interim la sectia de chirurgie a spitalului Seattle Grace Hospital. Titlul serialului face referire la faimosul ghid medical numit Gray’s Anatomy.
Primul sezon din Grey’s Anatomy a avut premiera pe data de 27 martie 2005, si a avut 9 episoade in loc de 14, cate erau programate initial.
Meredith Grey, fiica celebrului chirurg Ellis Grey, devine interim la Seattle Grace Hospital. Isi intalneste noii colegi, Cristina Yang, Isobel Izzie Stevens, si George O’Malley, care-i vor fi cei mai apropiati prieteni in timpul perioadei de acomodare. Printre colegii ei se numara si Dr. Miranda Bailey, poreclita The Nazi, Alex Karev, un tip ce nu este prea popular printre colegii sai (mai ales Izzie) si renumitii chirurgi Dr. Derek Shepherd si Dr. Preston Burke. Seful la chirurgie este Richard Webber, ce a fost odata mai mult decat prieten apropiat cu mama lui Meredith.

House (cunoscut şi ca House MD) este un serial-drama american dedicat mediului medical  care a avut premiera pe Fox in 16 noiembrie, 2004. Serialul a fost creat de David Shore şi se învârte în jurul Dr. Gregory House (Hugh Laurie), un geniu in materie de medicina care conduce o echipa de diagnosticieni; Dr. Allison Cameron (Jennifer Morrison), Dr. Robert Chase (Jesse Spencer) si Dr. Eric Foreman (Omar Epps), la Princeton-Plainsboro Teaching Hospital(PPTH), în New Jersey.
Serialul prezinta in fiecare episod cate un caz neobişnuit, insotit de frecventele “ciocniri” ale lui House cu sefa lui Dr. Lisa Cuddy (Lisa Edelstein) şi singurul sau prieten, Dr. James Wilson (Robert Sean Leonard). Un serial superb menit sa te tina mereu intrigat dar si cu zambetul pe buze.

Si din pacate,nu mai imi aduc aminte altele.Am sa editez daca imi reamintesc si nu uitati:Va rog sa comentati!:)

3 comentarii:

  1. Oh, Ferbinte il chema si pe proful meu de muzica:)). La ce liceu ziceai ca esti?:)) Ca parca aud ca suntem la acelasi si nu stim=)). Dar nu, ca la mine directoarea e de info:-?..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Directoarea e de info,normal,dar ne-a luat la mate fiindca nu mai avea profesor.Huh,asta e culmea...Decebal

      Ștergere
    2. Soc=)) Chiar suntem la acelasi liceu O.o Nu ma asteptam la asta:)). Azi am aflat si eu ca directoarea are dubla specializare si e si profa de mate O.o..eu o stiam doar de info.. Eu sunt la 11B, tu?:)

      Ștergere