joi, 11 octombrie 2012

Recenzie: Juramant de Sange ~ Academia Vampirilor #4 de Richelle Mead

   Mi-a plăcut,dar parcă a fost ceva mai slab la ea,nu știu.

   Deci,în cartea asta Rose pleacă în Rusia ca să îl găsească pe Dimitri-strigoiul.La început,nu era decat Rose cea sensibilă,apoi intră în acțiune.Merge prin toată Rusia,dă peste ''Zmeu'',adică peste Abe,care se ocupă cu niște afaceri ilegale si aaa....o să descoperiți și singuri mai departe despre el.Apoi,țop,fix peste familia lui Dimtri :) Ce ciudată era bunica lui...îi punea pe ceilalți să-i traducă lui Rose din rusă,cu toate că știa engleza și știa s-o șantajeze *in ambele limbii* :)) În fine,apoi merge cu alți dhampiri și vânează strigoi și apoi... *pam,pam,pam* dă peste Dimitri.Sau,în fine,el dă peste ea,dar asta nu-i important.

   În privința personajelor,sunt puțin dezamăgită :( Rose era prea sensibilă la început,abia apoi revine în forță.Dimtri devine un bădăran-nesimțit-insistent-etc. Singurul lucru care mai rămâne din Dimitri cel vechi este iubirea pentru cărțile western.Da,până si iubirea pentru Rose pleacă în vacanță!

,,— De ce? l-am întrebat, încetişor. Vântul îmi spulberă cuvintele, dar el tot le auzi. 
— Pentru că te vreau.
I-am adresat un zâmbet trist, întrebându-mă dacă-l voi revedea vreodată pe tărâmul celor morţi. 
— Răspuns greşit, i-am zis. [...]
L-am privit drept în ochi. 
— O să te iubesc mereu.[...]
 — Asta ar fi trebuit să spun... rosti, cu ultima suflare. ''
-Rose & Dimitri
(il intreaba de ce vrea s-o tina cu el pentru eternitate)

     A fost asa de....ne-Dimitri >.<




2 comentarii: