joi, 25 aprilie 2013

Recenzie: Clockwork Princess ~ Dispozitive Infernale#3 de Cassandra Clare

Titlu: -
Autor: Cassandra Clare
Seria: Dispozitive Infernale
Număr de pagini: -
Anul apariției [Ro]: -

Title: Clockwork Princess
Author: Cassandra Clare
Series: The Infernal Devices
Number of pages: 568
Publication year [En]: 2013 (by Margaret K. Mc. Elderry Books)

The Infernal Devices by Cassandra Clare

*Nu citit descrierea dacă nu ați citit Prințul Mecanic, șiiii descrierea asta tradusă îi aparține lui roxtao. Sper să nu se supere c-am folosit-o. Știți, mi-e prea lene ca să pun și eu mușchiul la treabă:))
Tessa Gray ar trebui sa fie fericita – nu sunt toate miresele fericite?
Insa in timp ce se pregateste de nunta, o plasa de umbre intunecate incepe sa se stranga in jurul Vanatorilor de Umbre si al Institutului din Londra.
Un nou demon isi face aparitia, unul legat prin sange si secrete de Mortmain, barbatul care planuieste sa isi foloseasca armata de automate necrutatoare, Dispozitivele Infernale, pentru a distruge Vanatorii de Umbre. Mortmain are nevoie doar de un ultim element pentru a-si duce la indeplinire planul. El are nevoie de Tessa. Iar Jem si Will, baietii care aspira la inima Tessei vor face absolut orice pentru a o salva.


   CUM SE POATE AȘA CEVA, CASSANDRA CLARE?! CUUUUM?!
   Totul e atât de șocant încă *și a trecut aproape o săptămână de când am citit-o* că nici nu îmi pot face un plan de idei în minte - cu toate că eu am urât din totdeauna planurile de idei. Câââh. E pur și simplu chestia asta că sunt atât de multe elemente importante că dacă uit unul nimic n-o să mai aibă sens.
   Sunt atât de multe surprize pe care Cassandra Clare le-a așezat în carte că habar n-am ce să scriu. Pe fiecare pagină te întâmpină câte ceva neașteptat și de la jumătate devine mai emoționantă, dar nu deranjant de siropoasă sau ceva de genul ăsta. Ba din contră, arată că Tessa e o eroină puternică. Și ce mi-a plăcut cel mai mult a fost reala legătură de parabatai dintre Will și Jem, căreia i-am dus lipsa în Instumente Mortale (Jace și Alec).
   Ok, trebuie neaparat să scriu și asta. Am citit până pe la pagina 250-300 și acolo am crezut ceva ce nu a fost adevărat și a fost șocul atât de mare, că n-am mai citit din carte o săptămână în cap. Apoi mi-am zis ”Hai, la naiba, că ai digerat destul informația”. M-am apucat din nou de unde am rămas cam fără tragere de inimă și peste nici 50 de pagini buf, iar tanti Clare mai aruncă o bombă atomică și ”I'm soooo dead. x.x” Și iar nu mai citesc o săptămână. Și apoi, mi-am zis că orice o să se mai întâmple, citesc până o termin. Și am terminat-o 2 zile mai târziu după cea de-a doua săptămână de protest.
   Sfârșitul a fost o surpriză uriașă. Chiar nu mă așteptam. Și ce credeți? Totul se termină cu Will sau Jem?


18 comentarii:

  1. HaooleeeuU!Deci mie îmi trebuie neapărat seria asta!Deci NEAPĂRAT!Rapidă ai fost cu recenzia,dragă Vero!Aşa te vrea tanti panda:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Rapidaaa, mi-a luat cam o saptamana sa ma apuc de ea:))

      Ștergere
  2. N-am citit recenziaaaaa. Scuze. :)) Imi asum riscul de a citi cartea fara sa stiu niciun detaliu :D Vreau sa fiu surprinsa. :)) Scuze. Scuze :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. No problem, dar in opinia mea n-am dat nici un spoiler. Vorbeam doar de cat de mind-blowing sunt:))

      Ștergere
  3. Nu am citit recenzia! Nu știu nimic despre seria asta, și dacă o voi citi vreodată... nu vreau să stric surpriza!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma bucur ca ti-a fost de ajutor traducerea! Si multumesc ca m-ai mentionat ;)

    :D Asta cred ca a fost cea mai surprinzatoare carte pe care am citit-o in ultima vreme! Imi stii deja parerile, am mai vb despre volumul acesta, asa ca nu prea mai am ce sa spun in plus decat ca e cu adevarat un must read! Sa vezi reactii cand o sa apara si in romana :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Știiiiu, abia aștept să văd cum o să reacționeze:)) Eu dacă aveam cartea în real o azvârleam cât colo, dar am zis să mai las tableta în viață:))

      Ștergere
  5. Super recenzia! Ma bucur foarte mult ca ti-a placut :)

    RăspundețiȘtergere
  6. aveti vol 3, ni-l dati si mie, VA ROOG:*

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu am plans la sfarsit si chiar nu stiu de ce. Poate pentru ca s-a terminat :-?
    Oricum, am iubit seria asta, si mai ales ultima carte <3

    RăspundețiȘtergere
  8. Bună, vreau și eu cartea asta, dacă o ai în format electronic poate mi-o trimiți cumva, nu contează engleză sau română, am dat de serie acum două zile și a terminat primele două volume, cu părere de rău eu sunt de peste Prut și nu am ocazia să-mi cumpăr cartea iar online nu o găsesc, deci sper că o ai, în rest frumoasă recenzie

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu sper din tot sufletul sa se termine cu Tessa+Will. Nu am nimic cu Jem. Chiar imi place!! Fara el, nu stiu cum ar putea evolua povestea...dar mie imicplace mai mult Will. Dragostea lui pentru Tessa...si umorul negru...si citatele din carti... Mi se pare ca se potriveste cu Tessa mai bine ca Jem... Si chiar vreau sa citesc cartea!! Dar...nu stiu. Am inceput seria in romana si tot in romana as vrea sa o termin...dar nu am habar cand o vor traduce.. Si daca se intampla ca la Fetele Gallagher...o sa o traduca la pastele cailor... :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ok...deeeci revin cu alt comentariu acum ca am citit cartea... Deeeci nici nu pot sa cred.... Pe la finalul capitolului 19 a fost ceva ce chiar NU prea ma asteptam sa se intample (dar m-am bucurat ca s-a intamplat), iar finalul... Wow... Am plans la epilogul ala... Si NU ma asteptam sa aiba un asemenea final extraordinar avand in vedere cat am plans pe parcursul cartii... Dupa parerea mea putea sa nu mai includa faza cu "London, 2008" (I ship Wessa more then Jessa) dar sunt recunoscatoare pentru un asemenea final! :D

      Ștergere
  10. buna am cautat cartea a treia pe net si pur si simplu nu o gasesc asa ca te pot intreba unde ai gasit-o? si eu sper sa se termine tessa + will

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu o poti gasi in romana inca, pt ca din cate stiu eu nici macar nu a fost tradusa inca. O poti gasi in format pdf pe internet, in engleza. Sau o poti cumpara. Insa doar in englez.. Aparent, editura Leda nu considera ca a venit timpul sa traduca aceasta carte, chiar daca a fost publicata acum mai bine de un an..

    RăspundețiȘtergere
  12. Imi spune si mie cineva, va rooog, cum se termina ultima carte? Ramane cu Will sau cu Jem? Eu personal as vrea sa ramana cu Will, deci...?

    RăspundețiȘtergere