marți, 30 aprilie 2013

Recenzie: The Elite ~ The Selection#2 de Kiera Cass

Titlu: -
Autor: Kiera Cass
Seria: -
Număr de pagini: -
Anul apariției [Ro]: -

Title: The Elite
Author: Kiera Cass
Series: The Selection
Number of pages: 323
Publication year [En]: 2013 (by HarperTeen)

The Selection by Kiera Cass
Treizeci și cinci de fete au venit la palat să concureze în Selecție. Toate înafară de șase au fost trimise acasă. Și numai una se va căsătorii cu prințul Maxon și va fi încoronată prințesa Ileăi.

America nu este sigură încă unde se află inima ei. Când e cu Maxon, ea e măturată în dragostea lor nouă și fără suflare, nu-și poate închipuii să trăiască cu altcineva. Dar ori de câte ori îl vede pe Aspen de pază în jurul palatului, este năpădită de amintiri despre viața pe care ei plănuiseră să o împartă. Cu grupul restrâns la Elită, celelalte fete sunt mai hotărâte să îl câștige pe Maxon - și timpul pentru America să se decidă se scurge.

Când America e sigură că a luat decizia, o pierdere devastatoare o face să reanalizeze totul încă o dată. Și cât ea se străduie să-și închipuie viitorul, rebelii violenți care sunt determinați să distrugă monarhia devin mai puternici și planurile lor pot distruge orice șansă a ei de a avea vreun fel de final fericit.

Vă rog, să mă împuște cineva! Aș fi zis asta și la Clockwork Princess, dar atunci era din cu totul alt punct de vedere.

Comportamentul Americăi mă enervează la maxim. Vede că Maxon ar face orice pentru ea, dar totuși când dă de prima greutate în lupta pentru el se dă înapoi și se duce imediat în brațele lui Aspen. Își tot spune că luptă, dar defapt dezamăgește pe toată lumea. Până acum eu aș fi dat-o afară, mai ales dacă știam și de faza cu Aspen. Și m-am uitat puțin pe Goodreads și pentru numele lui Dumnezeu, toată planeta e team Maxon. Înafară de autoare. DE CE?!

Acțiunea, ca în volumul trecut, a lipsit. Banalele atacuri ale rebelilor au fost acțiunea? Ce păcat.

În volumul ăsta autoarea ne aduce mai aproape de familia regală, și sfârșitul să zicem că promite ceva. Sper ca volumul trei să fie mai bun decât primele două volume la un loc, pentru că ideea inițială a fost grozavă, dar stricată prin comportamtenul Americăi și ei bine... Aspen. Autoarea nu vede că universul e împotriva lui?!


VOLUMUL TREI SE NUMEȘTE ”THE ONE”. Măcar puteau să anunțe și ei pe undeva, că dacă nu mă uitam din întâmplare habar n-aveam.


15 comentarii:

  1. Vero, tu nu te încurci! Vreau să zic că nu stai deloc. Când ai tu mămică atââât timp de citit atââââtea cărți? Sunt așa o leneșă. :-? Foarte drăguță recenzia, dar fiindcă nu știu nimic despre serie, m-a cam amețit când ai început cu toate numele alea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Păi mai am 3 cărora nu le-am făcut recenzie, așa că habar n-am de unde am atâta timp:))
      Mă bucur că ți-a plăcut și nu e greu: America, personajul principal, Maxon, prințul care a organizat Selecția, și Aspen, un mare... în fine:))

      Ștergere
  2. Exact ca si Anca , sunt asa o lenesa dar sti asta deja mai certat ca nu am inceput AV :"> si nush nimic de serie deci complet ametita :D .
    Sper sa treaca lenea asta sa termin si eu o data SA
    hug

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi sperăm și noi să te apuci de AV, dar nu prea ne iese... x.x

      Ștergere
    2. MA apuc , uite maine citesc tooata ziulica , dar sti ca am primit DI ? pot s'o citesc inainte de AV :O3? Doar 2 volume :O3

      Ștergere
    3. Măăăi, deci ție chiar nu-ți place AV nici un piculeț? Dacă vrei, poți să citești DI (ceea ce înseamnă cam 1100 de pagini, dacă îmi aduc aminte bine) prima oară, că după ai să zici că încerci să termini AV ca să poți să treci la următoarea. Vreau s-o savurezi, nu să nu mai știi cum să treci mai repede peste. Of, dar dacă după DI nu te apuci, aia ești, cu Timișoara cu tot. Understood?!

      Ștergere
    4. Sa traiti sefa, pe cuvant de cerccetas dupa DI citesc AV promise ,
      cu Timisoara cu tot :)))

      Ștergere
  3. autoarea e team maxon?? habar nu aveam!!
    oricum, vazusem si muuulte recenzii pozitive pe GR, asa ca ma bucur sa descopar ca nu sunt eu nebuna ca mi s-a parut naspa volumul :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai înțeles complet greșit:)) Toată Terra ține cu Maxon și vrea să dispară naibii Aspen, când autoarea îl aduce mai aproape. Uită-te aici și ai să vezi de partea cui e autoarea mai degrabă: http://www.kieracass.com/journal/2013/3/31/shipping-asperica.html

      Ștergere
  4. Ah, scuze! Nu, nu , intelesesem corect. Dar in loc sa scriu Aspen, am scris Maxon! :)) Deci stim unde imi e gandul, nu? :D
    Abia acum am inteles si inceputul comentariului de pe blogul meu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mdea, acum vad unde iti sunt gandurile:))

      Ștergere
  5. Hmm,o femeie ce are inima în altă parte.Interesant!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oh, pe mine m-a enervat la culme comportamentul ei din volumul asta x.x Maxon e chiar acolo, ce naiba?!

      Ștergere
  6. Am auzit peste tot ca America devine insuportabila in volumul asta. Imi spui si mie totusi de unde ai facut rost de el? ;;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai am o aplicatie pe tableta. Si da, America devine sufocant de enervanta.

      Ștergere