miercuri, 3 iulie 2013

Maraton de Lectura

Yeah, sigur particip la asta. Chiar dacă în ultima vreme am reușit să îmi împart oarecum timpul -citesc de când mă trezesc până la trei și jumătate, apoi trec și scriu pentru NaNo până la opt și ceva și apoi revin din nou să citesc până la unșpe și jumătate-, simt că trebuie să îmi iau ceva mai mult timp pentru citit din moment ce tocmai am trecut printr-o lipsă de chef uriașă, în care doar stăteam și mă uitam la seriale și mă gândeam într-una ce se mai poate întâmpla în serialul Pretty Little Liars. Deci am să-mi iau o pauză de NaNo și de seriale și de tot, înafara de citit, săptămâna viitoare. Cred că o să mă ajute să simt din nou o cititoare autentică.
Chestia începe luni, pe 8 iulie 2013 și se termină pe 14 iulie 2013, adică duminică. Până atunci vreau să termin cu The Golden Lily, de Richelle Mead și Once a Witch, de Carolyn MacCullough, fiindcă simt nevoia să le savurez cum trebuie, nu să mă grăbesc săptămâna viitoare, și totuși nu mai am răbdare până după, deci am să mă descurc cu ele până duminică.
***Organizat de Some books are to be tasted.
NaNoWriMo: 5317 cuvinte.

2 comentarii:

  1. Wow,Vero!I'm impressed! Eu nu citesc chiar aşa mult,deci n-am nici o şansă în faţa ta:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu nu pot citi așa. Adică după-amiază mereu am ceva de făcut, sau mă vizitează cineva. Și nu pot citi atunci. Urăsc asta dar, e vară... prefer nopțile pentru seriale și citit.

    RăspundețiȘtergere