miercuri, 14 august 2013

Recenzie: The Golden Lily (Bloodlines, #2) de Richelle Mead

Titlu: -
Autor: Richelle Mead
Seria: -
Număr de pagini: -
Anul apariției [Ro]: -

Title: The Golden Lily
Author: Richelle Mead
Series: Bloodlines, #2
Number of pages: 418
Publication year [En]: 2012 (by Razorbill)

Bloodlines by Richelle Mead
*Mi-a fost lene să traduc așa că am luat traducerea le la RoxTao. Mersi ^.^
Sydney și-ar dori să meargă la colegiu, dar în schimb este trimisă pe ascuns la o școală cu internat din Palm SPrins, California - cu misiunea de a o proteja pe prințesa Moroi Jill Dragomir de asasinii ce vor să arunce societatea Moroilor într-un război civil. Cânva căzută în dizgrație, Sydney este acum lăudată pentru loialitatea și supunerea sa și este văzută ca un model al Alchimistului exemplar.
Dar cu cât mai apropiată devine de Jill, Eddie și în special de Adrian, cu atât mai mult ajunge să își pună întrebări referitoare la principiile învechite ale Alchimiștilor, la ideea ei de familie și la ceea ce înseamnă cu adevărat aparența. Lumea ei devine chiar mai complicată în momentul în care eperimente magice arată că Sydney ar putea deține secretul care să prevină transformările în Strigoi -  cei mai îngrozitori vampiri, cei nemuritori. Dar teama de a nu fi normală - de a fi specială, magică, puternică - este ceea ce o sperie mai mult decât orice. La fel de intimidantă este și noua ei realție cu Brayden, un tip drăguț, inteligent, ce pare a fi sufletul ei pereche din toate punctele de vedere. Însă, oricât de perfect ar fi acesta, Sydney se trezește atrasă de altcineva - cineva care îi este total interzis.
Atunci când un secret șocant amenință să distrugă lumea vampirilor, loialitatea lui Sydney este deodată testată mai mult ca oricând. Ea încearcă să își dea seama cum să pună în echilibru principiile și dogmele pe care le-a învățat și ceea ce îi spun acum propriile instincte.
Ar trebuii să aibă încredere în Alchimiști sau în inima ei?
După ce m-am simțit puțin dezamăgită de volumul precedent, n-am avut așteptări uriașe. Poate de aceea mi-a plăcut atât de mult: mă așteptam la ceva mai plictisitor și fără prea multă sclipire, dar această carte a fost clar mai bună decât anterioara.
De data asta am avut un sentiment ciudat la început, eram sigură că urma să se întâmple ceva și - bum, peste câteva secunde acțiune, din primele pagini, ceea ce din start m-a făcut să știu că această carte îmi va depăși așteptările. Dar nu, treaba nu s-a oprit aici: acțiune și mai bună a venit mai încolo, captivantă și tensionantă și atât de Richelle Mead.
Sfârșitul m-a lăsat ceva de genul ”Ce? Adică... ce?” și am simțit nevoia imperioasă de a mă apuca de volumul următor (bine că deja apăruse, că dacă nu făceam crizeee, și tot ce ne dorim e un unicorn care dă din copite, serios).
Lectura a fost fascinantă și surprinzătoare, fiind mai bună decât credeam și cu mai multă acțiune decât volumul anterior.

2 comentarii:

  1. Foarte bună recenzia Vero,te pricepi!

    RăspundețiȘtergere
  2. You are very welcome! :* Sa vezi urmatorul ce mistooooo e! Eu abia astept sa apara continuarea, pentru ca in 3 in sfarsit se intampla ce asteptam de atata timp sa se intample :))

    RăspundețiȘtergere