Recenzie: Perfect Scoundrels (Heist Society, #3) de Ally Carter

Title: Perfect Scoundrels
Author: Ally Carter
Series: Heist Society, #3
Number of pages: 328
Publication year [En]: 2013 (by Disney-Hyperion)

Heist Society by Ally Carter
Katarina Bishop și W. W. Hale al cincilea au fost născuți să trăiască vieți complet diferite: Kat se trage dintr-o lungă, mândră linie de genii criminali geniali, în timp ce Hale este descendentul uneia dintre cele mai aparent perfecte dinastii din lume. Dacă familiile lor au un lucru în comun, acela este că știu cum să stea ascunși de radar când iau -sau fură- orice vor. Indiferent de risc, Bishopi pot fi tot timpul puși la socoteală, dar în familia lui Hale, toate pariurile sunt oprite atunci când vine vorba de bani.
Când neașteptat, Hale moștenește firma de miliarde de dolari a bunicii sale, el descoperă rapid că nu e loc pentru Kat și vechiul echipaj în nou lui rol. Dar Kat n-o să-l lase să se ducă atât de ușor, mai ales după ce descoperă că testamentul bunicii sale a fost modificat într-o strategie de a fura averea companiei. Deci în loc de a deveni moștenitorul, Hale ar putea fi pionul.
Forțată să fie șefa în timp ce ea și echipajul ei se luptă pentru unul de-al lor, Kat vine cu un plan ambițios și amplu, pe care numai Bishopi ar îndrăzni să îl încerce. Ca să funcționeze, Kat e pregătită să facă imposibilul, dar în primul rând, ea trebuie să decidă dacă e dispusă să salveze compania iubitului ei, dacă asta înseamnă să îl piardă pe băiat.
În volumele anterioare (Heist Society și Uncommon Criminals) eram curioasă privitor la familia lui Hale. Și la început chiar m-au surprins, mai ales mama lui: deși Kat nici măcar nu avea ce căuta acolo, s-a purtat destul de... prietenos cu ea. Dar am început să râd în hohote când Kat a strigat ”Hale! Îl caut pe Hale!” și fiecare bărbat din cameră s-a întors spre ea, întrebând ”Care dintre noi?”.
Dar se dovedește că nu e tot așa de roz și plin de inorogi. Călătorim mai adânc în familia asta dereglată și vedem că poate, chiar dacă credeam că îl ștam pe Hale, defapt nu știam nimic despre el.
Un lucru la care m-am gândit la un moment dat e că blestemele nu sunt cele mai periculoase lucruri care există.
intriga a depășit orice așteptări și modul de scriere al lui Ally Carter mi se pare din ce în ce mai unic și mai încântător cu fiecare carte pe care o citesc.
N-am să văă sâcâi din nou cu cât de grozavă e Ally sau să vă înșir un pomelnic de motive pentru care ar trebuii să citiți cărțile ei si de ce e una dintre cele două autoare favorite ale mele. Cred că știți lucrurile astea deja, right? Le-am spus de atâtea ori că o să încep să le visez și visele mele sunt și așa ciudate... mai trebuia să apară Ally Carter în ele și sunt gata să îmi semnez singură intrarea la Spitalul 9.