marți, 17 septembrie 2013

Oh, Doamne, Oh, Doamne, Oh Doamne -- chiar posteeez?!


Și chestia se întamplă din nou, la câteva zile distanță. Ați observat că și vara trecută s-a întamplat? Eram leguminizată și toate cele. Și cum a început școala am revenit și aici, plângându-mă de tot și toaaate -.-
Partea bună e că azi A APĂRUT ÎN SFÂRȘIT UNITED WE SPY. Și cum toată lumea face topuri și chestiuțe, am zis să încerc și eu să scriu tot ce am citit în vacanță. Dar vă anunț, totul e complet pe dinafara listei pe care mi-o făcusem. Nu știu dacă am citit măcar una de acolo:)) *am să le subliniez* Dar aproape toate sunt citite în sfârșitul lui iulie, august și puțin din septembrie.
  1. Unearthly (Unearthly, #1) de Cynthia Hand
  2. Sub Aceeași Stea de John Green
  3. Pisica printre Porumbei (Hercule Poirot, #32) de Agatha Christie
  4. Tristeți de Sucub (Georgina Kincaid, #1) de Richelle Mead
  5. După Înmormântare (Hercule Poirot, #29) de Agatha Christie
  6. Perfect Scoundrels (Heist Society, #3) de Ally Carter
  7. The Golden Lily (Bloodlines, #2) de Richelle Mead
  8. Când ești Vrăjitoare... (Când ești Vrăjitoare, #1) de Carolyn MacCullough
  9. Leul, Vrăjioarea și Dulapul (Cronicile din Narnia, #1) de C. S. Lewis
  10. Prințul Caspian (Cronicile din Narnia, #2) de C. S. Lewis
  11. The Indigo Spell (Bloodlines, #3) de Richelle Mead
  12. Călătorie pe Mare cu Zori-de-Zi (Cronicile din Narnia, #3) de C. S. Lewis
  13. Hex Hall (Hex Hall, #1) de Rachel Hawkins
  14. Inițierea (Cercul Secret, #1) de L. J. Smith
  15. Aleea Întunericului (Vampirii din Morganville, #3) de Rachel Caine
  16. Banchetul Nebunilor (Vampirii din Morganville, #4) de Rachel Caine
  17. Domnia Haouslui (Vampirii din Morganville, #5) de Rachel Caine
  18. Carpe Corpus (Vampirii din Morganville, #6) de Rachel Caine
  19. Stingerea (Vampirii din Morganville, #7) de Rachel Caine
  20. Sărutul Morții (Vampirii din Morganville, #8) de Rachel Caine
  21. Obsidian (Lux, #1) de Jennifer L. Armentrout
  22. Onyx (Lux, #2) de Jennifer L. Armentrout
  23. Opal (Lux, #3) de Jennifer L. Armentrout
  24. Shadows (Lux, #0.5) de Jennifer L. Armentrout
  25. Despre Scris de Stephen King
  26. Adrians Lost Chapter (Bloodlines #0.5) de Richelle Mead
  27. The Iron King (The Iron Fey, #1) de Julie Kagawa
  28. Winters Passage (The Iron Fey, #1.5) de Julie Kagawa
  29. The Meeting (Vampire Academy, #1.1) de Richelle Mead
  30. Bal Mascat (Sânge Albastru, #2) de Melissa de la Cruz
  31. Revelații (Sânge Albastru, #3) de Melissa de la Cruz
  32. Origin (Lux, #4) de Jennifer L. Armentrout
  33. Some Girls Bite (Chicagoland Vampires, #1) de Chloe Neill
  34. Friday Nights Bites (Chicagoland Vampires, #2) de Chloe Neill
  35. The Transfer (Divergent, #0.1) de Veronica Roth
  36. Twice Bitten (Chicagoland Vampires, #3) de Chloe Neill
  37. Hard Bitten (Chicagoland Vampires, #4) de Chloe Neill
  38. Drink Deep (Chicagoland Vampires, #5) de Chloe Neill
  39. Și am să termin Bitting Cold, în curând.
Partea proastă din asta e că trebuie să le fac la toate recenzie -.- Și eu m-am împotmolit pe la numărul 10:))

La școală a fost obositor, fiindcă am trei din cinci zile pe săptămână am ore de la 7:30 dimineața, iar joi am până la 2:30. 29 de ore pe săptămână. Și sunt încă tânără. Azi la 7:30 nici diriga nu avea chef să vină la școală și profa de Bio vrea să umble la orar, să îl schimbe, fiindcă Măria Sa nu se poate trezii la șase pentru noi lunea -.- Deja am teme, am de toate. De parcă vacanța nici n-a fost, doar ne-am întors din weekend.
OhDoamneceurăscasta.


Un comentariu:

  1. Felicitari pentru lecturile parcurse! Si bun venit inapoi pe blog :)
    Eu sunt tocmai invers, cum incepe scoala cum ma cufund in lene si plictiseala...asta cand nu am o groaza de teme de facut x_x Abia a inceput scoala si deja sunt plina de ele, plus ca anul asta am colegi si profi noi....Doamne ce-as mai vrea sa ma bag sub plapuma si sa nu mai ies de acolo :))

    RăspundețiȘtergere